فروش پای مرغ در بازار تهران به عنوان محصولات جانبی مرغ ممنوع شد

چگونه پای مرغ را در رژیم غذایی خود بگنجانیم؟ پای مرغ در بازار چگونه تهیه کنیم؟

می توانید پای مرغ را به عنوان غذای خود بخورید یا آن را در غذاهای دیگر قرار دهید. فرهنگ های مختلف از این منبع جایگزین پروتئین لذت می برند، و شما هم می توانید.

با یک پاکسازی مناسب و چند دستور العمل جدید، می توانید در راه افزایش سطح کلاژن خود همراه با بسیاری از مواد مغذی ضروری دیگر باشید.

جوشاندن، سرخ کردن و بخارپز کردن از رایج ترین روش های تهیه پای مرغ است. آنها را می توان به عنوان سوپ، پیش غذا، غذای اصلی و یا حتی به عنوان پیش غذا سرو کرد.

مانند بسیاری از غذاها، شستن پای مرغ قبل از غذا مهم است. جوجه ها با کود و سایر آلاینده های خود که نمی خواهید بخورید راه می روند.

پای مرغ در بازار

فقط خیساندن و شستن ملایم آنها کافی است، تا زمانی که عاری از هرگونه ذرات ناخواسته ظاهر شوند. همچنین باید پوست بیرونی آن را جدا کنید و برای مدتی بجوشانید و از گوشت جدا کنید و از ناخن شروع کنید.

اگر می خواهید از پای مرغ برای ضخیم کردن استخوان یا آب مرغ استفاده کنید، آن ها را بجوشانید تا از تمیزی آن اطمینان حاصل کنید و قسمت های ناخواسته آن را شل کنید.

بعد از بریدن آنها را به همراه بقیه گوشت و سبزیجات و ادویه ها به آب شیرین اضافه کنید و بگذارید مثل همیشه بپزند .

سایر آماده سازی های پای مرغ
همانطور که قبلا گفته شد، سرخ کردن و بخارپز کردن روش های جایگزین برای پخت پای مرغ است. اگر سرخ شده اند بهتر است در چاشنی هایی که قرار است استفاده شود بجوشانید.

در صورت تمایل می توان آنها را با یا بدون خمیر تهیه کرد. همیشه به یاد داشته باشید که قبل از سرخ کردن ناخن ها را کوتاه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.