استفاده از جلبک دریایی برای پوست باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود

Laminaria digitata که می‌توان آن را ملکه جلبک‌های موجود در لوازم آرایشی و بهداشتی تعریف کرد، یک جلبک قهوه‌ای است به ارتفاع حدود ۴ متر و حاوی بسیاری از مواد معدنی، ید، سدیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، کلسیم، اسید فولیک و ویتامین‌های متعدد است.

دارای خواص بازسازی کننده است که با ایجاد یک سد محافظ و مرطوب کننده به احیای اپیدرم کمک می کند.

Palmaria palmata، جلبک قرمزی است که قادر به تنظیم تولید کراتین است، همچنین در زمینه پزشکی بسیار مهم است و در محصولاتی که برای مقابله با پسوریازیس و اگزما طراحی شده اند، استفاده می شود، همچنین به دلیل خواص مرطوب کنندگی مهم آن.

همه محصولات در خط Repêchage حاوی فرمول‌های مبتنی بر جلبک هستند که به صراحت برای آنها رشد کرده‌اند، که در میان آن‌ها Laminaria digitata را بیشتر می‌یابیم.

پاییز فصل ایده آلی برای تحریک مشتریان ما به مراقبت بهتر از پوست، پیشنهاد درمان ها، پروتکل ها و مهمتر از همه محصولات مراقبت در منزل با مواد موثره مهم برای بازسازی سلولی و پاکسازی رادیکال های آزاد است.

جلبک دریایی برای پوست کمک بزرگی برای پوست صورت و بدن است.

سرشار از فواید و خواص، موهبت تقویت و احیای اپیدرم را با عمل در برابر علائم پیری و از بین رفتن حالت ارتجاعی طبیعی دارد. 

اما در اینجا، به طور خاص، تمام مزایایی است که این جلبک دریایی معجزه آسا می تواند به پوست ما بدهد!

جلبک قرمز ، سرشار از خواص و فواید ، این موهبت را دارد که یک شگفتی واقعی برای پوست ما ، قبل از هر چیز روی صورت ، بلکه برای بدن است.

در میان قوی‌ترین و مؤثرترین جلبک‌ها، این ماده طبیعی گرانبها که در امتداد سواحل صخره‌ای اقیانوس اطلس رشد می‌کند – از اروپا تا آمریکای شمالی – ظرفیت ارتجاعی قوی و خاصیت ارتجاعی زیادی ایجاد می‌کند.

به دلیل محیط مخصوصاً خصمانه ای که در آن زندگی می کند: می تواند در زمانی که شرایط بهینه است دراز بکشد و در مواقع نامطلوب خم شود، بنابراین شکل جوانی خود را با وجود گذشت زمان و شرایط نامساعد دست نخورده نگه می دارد.

این خاصیت ارتجاعی، همراه با قابلیت دست نخورده نگه داشتن ساختار آن ، آن را به جزء ایده آل کرم ها تبدیل می کند و باعث افزایش کارایی سفت و لیفتینگ آن ها می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.