سگی که مغز فندق شور باعث از دست رفتن بینایی اش شد

فندق حاوی ترکیبی از خواص غذایی عالی است .

بیشترین درصد مصرف به لیپیدها تعلق دارد که حدود ۶۴ درصد است که اساساً از چربی های “خوب” (غیراشباع) تشکیل شده است، چربی هایی که در نظر گرفته می شوند قادر به کاهش یا حداقل کنترل سطح کلسترول خون هستند.

مغز فندق شور آجیل همه منظوره است.

 برای خوردن مستقیم از کیسه، یا وقتی به شکلات، دسرها و دستور العمل های مورد علاقه شما اضافه می شود، این فیبرهای برشته شده و نمکی تضمین شده است که طعم و کیفیتی را ارائه می دهند که در هیچ کجای کره زمین بی نظیر است.

پروتئین ها ۱۴ درصد و کربوهیدرات ها ۶ درصد هستند.

فندوق

مقدار مناسبی فیبر ، ۸ درصد، برای منظم بودن روده مفید است.

اگرچه فندق دارای کالری بالایی است (حدود ۶۶۵ کالری در هر ۱۰۰ گرم)، مصرف آن را نه تنها برای بدن مفید دانست، بلکه برای حفظ وزن سالم نیز مفید دانست، زیرا غذای چاق کننده ای نیست.

در میان مواد معدنی ، فندق مقدار مناسبی منیزیم، پتاسیم، کلسیم، آهن، فسفر و منگنز را به همراه دارد.

در نهایت، فندق با مقدار زیادی ویتامین B مانند B1، B2، B3، B6 و B9 مشخص می شود، اما مهمتر از همه ویتامین E است که به ویژه در سطح پوست برای جلوگیری از آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش بسیار مهم است.

فواید:

برای بهره مندی از تمام جنبه های مثبت فندق، خوردن مقدار قابل توجهی از آن یکباره فایده چندانی ندارد: از سوی دیگر، مصرف منظم آن حتی چند عدد فندق در روز برای به دست آوردن حداکثر مصرف توصیه می شود.

فوایدی که این میوه کوچک می تواند داشته باشد، حتی بهتر است اگر با مصرف انواع دیگر میوه های خشک همراه باشد.

همانطور که قبلا ذکر شد، وجود چربی های خوب برای حفظ سطح کلسترول مفید است و عملکرد مناسب سیستم قلبی عروقی را تقویت می کند .

وجود فیتواسترول ها نیز در این کار پیشگیری مهم است.

همه ویتامین ها در برابر پیری سلولی عمل می کنند و بر سلامت پوست تاثیر مثبت دارند .

علاوه بر این، فندق باعث بهبود سلامت ماهیچه ها و استخوان ها، بهبود فعالیت روده می شود و به طور کلی یک مکمل طبیعی واقعی است ، اگر به مصرف مقدار کمی هر روز عادت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.