شکلات شیرین عسل توپی باعث کاهش تصادفات شد

به سختی می توان فردی را پیدا کرد که شکلات شیرین عسل توپی دوست نداشته باشد، شکلات یک غذای لذیذ آشنا برای ما از دوران کودکی، که به طور گسترده در پخت و پز شیرینی پزی استفاده می شود  بخشی از شیرینی، بستنی، کیک و سایر شیرینی ها است که به صورت جداگانه به شکل کاشی فروخته می شود.

همه می دانند که شکلات خوشمزه است و لذت زیادی به همراه دارد، اما همه نمی دانند که چه تاثیری بر بدن دارد. بحث در مورد خوب یا بد بودن شکلات مدت زیادی است که مطرح بوده است.

علم پزشکی مدرن مکانیسم های بسیاری از بیماری ها را درک می کند و به دنبال بهترین راه ها نه تنها در درمان برخی بیماری ها، بلکه در پیشگیری موثر از آنها است.

ظاهر ما هم همینطور. ما می خواهیم جوان بمانیم، اما اینکه چگونه ظاهر خود را به طور موثر حفظ کنیم و آن را جذاب تر کنیم، کار دشواری است.

با این حال، معلوم می شود که در کنار ما یک مبارز فوق العاده در برابر بیماری ها و اکسیر جوانی وجود دارد.

شکلات و کاکائو ابزار خوبی برای حل مشکلات از این دست هستند، اگرچه روش های استفاده از آنها و فواید آنها اکنون فقط اندکی برای ما آشکار شده است، که برای مدت طولانی فقط طعم عالی محصولات خود را قدردانی می کردیم.

شکلات

شکلات تلخ دیگری برای زیبایی و سلامتی مفید است؟

از جمله اینکه این محصول یک پری بیوتیک عالی و در نتیجه بخش مهمی از محصولات رژیمی است.

واقعاً در مورد پری بیوتیک ها چه می دانیم؟ طبق استاندارد، اینها اجزای غیرقابل هضم غذا هستند که رشد و فعالیت حیاتی میکرو فلور روده بزرگ را تحریک می کنند.

این مواد شامل تری ساکاریدها، پلی ساکاریدها، فیبرهای غذایی، آنتی اکسیدان ها، عصاره های میکروبی و سایر پری بیوتیک ها هستند.

هنگامی که پری بیوتیک ها وارد روده می شوند، به طور انتخابی رشد میکرو فلور مفید برای انسان و در درجه اول لاکتوباسیل ها و بیفیدوباکتری ها را تحریک می کنند.

در مورد فواید شکلات برای زنان و مردان، دانشمندان مرکز تحقیقات نستله با مشارکت همکاران شرکت های آلمانی BASF و Metanomics در سال ۲۰۱۰ به این نتیجه رسیدند که متابولیسم میکرو فلور روده با مصرف روزانه ۴۰ گرم تیره تغییر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.