قاچاق ذغال طراحی کامران باعث کاهش قیمت آن در بازار شده است

و برای شروع طراحی با ذغال طراحی کامران، نیازی به دریافت تمام درجات ذغال ندارید، زیرا از تمام درجات استفاده نخواهید کرد زیرا می توانید درجه بندی سایه های مختلف و چندگانه را از یک ذغال استخراج کنید.

برای شروع طراحی، لازم نیست بهترین برندهای شناخته شده نوت بوک را داشته باشید.
پس از اطلاع از مشخصات کاغذ مناسب می توانید آن را از هر برندی با قیمت مناسب تهیه کنید.
اما اگر می خواهید با سایه زدن یک نقاشی واقع گرایانه نشان دهید، ترجیحاً روی کتاب های مطالعه معمولی یا کاغذ چاپ نقاشی نکنید.
یکی از مهمترین مشخصاتی که باید در کاغذ مناسب موجود باشد صاف بودن و بدون منافذ بودن آن است که در سایه ظاهر نشود و اندازه آن کمتر از ۱۲۰ گرم نباشد.
زغال طراحی
ممکن است برای اینکه بتوانید سرب را به طور حرفه ای مخلوط کنید، نیازی به تهیه ابزار خاصی برای مخلوط کردن ندارید، زیرا می توانید این کار را به راحتی با استفاده از میله
های گوش انجام دهید و برای اطمینان از تمیز بودن سایه بهتر است از آنها به جای دستمال استفاده کنید و درجه بندی آن هموار است.
پاک کن زغالی عمدتاً برای روشن کردن سایه ها بدون ایجاد خطوط واضح برای پاک کردن مانند یک پاک کن معمولی استفاده می شود.
و در ابتدا می توانید بدون آن کار کنید و بیشتر بر روی اعمال تدریجی لایه های سایه از روشن به تیره تکیه کنید.
اگر مقدار پودر زغال در برخی قسمت ها افزایش یافت، می توانید با قرار دادن دستمال کاغذی روی آن با دقت آن را رقیق کنید، سپس دوباره آن را بدون پاک کردن بلند کنید.
در ابتدا، می توانید یک مداد زغالی از نوع جامد بخرید تا به ترسیم جزئیات قسمت های تیره کوچک مانند چشم یا قسمت هایی از مو کمک کند، که ممکن است نتوانید آنها را فقط با استفاده از پودر بکشید.
در نهایت، اینها ابزارهای اساسی هستند که برای شروع طراحی و سایه زدن با واقعیت نیاز دارید.
این است که نقاشی را با برنامه ریزی اولیه یا خطوط تصادفی و سایه زدن با خطوط نشان دهید که روش هایی است که شما فقط به یک قلم و کاغذ نیاز ندارید و می توانید با آنها راه اندازی و ایجاد کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.