لامپ ال ای دی نواری ضد آب برای رشد بهتر گلها در زیر خاک بکار می رود

خرید لامپ ال ای دی و همچنین انتخابی پایدار از نظر اقتصادی نیز سودمند است.

اگرچه هزینه شروع آنها بیشتر از لامپ های سنتی است، اما بین ۱۰ تا ۲۰ یورو ، صرفه جویی درازمدت در سال اول قابل مشاهده است، زیرا عمر آنها بسیار بیشتر از لامپ های سنتی است.

بنابراین ساختار داخلی یک لامپ ال ای دی نواری ضد آب از دیود LED تشکیل شده است که به نوبه خود از نانو ذرات یاقوت کبود مصنوعی و گالیم تشکیل شده است که در لایه ها روی هم قرار گرفته و سپس بر روی یک پایه سرامیکی ثابت شده است نور از این ساختار عناصر خارج می شود.

برای راهنمایی خرید ، بهتر است لومن (lm) لامپ را در نظر بگیرید، یعنی مقدار نوری که ساطع می‌شود: هر چه تعداد لومن‌ها بیشتر باشد، روشن‌تر خواهد بود.

به عنوان مثال، برای تعویض یک لامپ ۶۰ وات ، به یک لامپ LED 806 لومن نیاز دارید : نسبت بین لومن و وات باید در نظر گرفته شود، زیرا هر چه میزان لومن منتشر شده در هر وات مصرفی بیشتر باشد، لامپ بازده انرژی بیشتری خواهد داشت باشد.

لامپ

حتی برچسب انرژی برای ارزیابی اثرات زیست محیطی لامپ ضروری است: کلاس انرژی A++تضمین عملکرد عالی و صرفه جویی در انرژی است.

در نهایت، جنبه فناوری و نوآورانه را نباید دست کم گرفت : لامپ های LED هوشمند را می توان مستقیماً از طریق تلفن هوشمند مدیریت کرد تا روشن، خاموش شدن و شدت آنها را از طریق بلوتوث یا بی سیم تنظیم کند یک انتخاب پایدار، از نظر اقتصادی سودمند و همچنین راحت.

لامپ‌های ال‌ای‌دی مدتی است که وارد بازار شده‌اند و مشخص است که با وجود گرانی اولیه، از نظر چراغ‌ها و مدت زمان بازدهی بیشتری دارند. 

چیزی که ما هنوز به خوبی نمی دانیم این است که لامپ های LED واقعا چگونه ساخته می شوند، بیایید با هم بفهمیم.

لامپ‌های LED با لامپ‌های رشته‌ای سنتی (که حاوی گاز تنگستن هستند) و لامپ‌های کم‌مصرف (که حاوی انواع گازهای دیگر مانند نئون، هلیوم یا زنون هستند) بسیار متفاوت هستند و چیزی که آنها را متمایز می‌کند وجود یک تراشه الکترونیکی به نام دیود LED است.

این تفاوت در فناوری در مقایسه با لامپ های سنتی و لامپ های کم مصرف نیز به این معنی است که نور به طور متفاوتی توزیع می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.