لباس کار حرفه ای المنت های نوری دارد

اعایشه التونیجی گفت که رعایت لباس کار حرفه ای که تا حد زیادی نمایانگر هویت ملی ماست و احترام به پوشیدن آن در مکان ها و رویدادها مهم است.

همچنین بهره مندی از رویدادهای ملی در القای عادات مثبت مانند افزایش آگاهی در جشن روز ملی، اهمیت پوشیدن لباس اماراتی مانند دامن، غوترا و پیشانی بند و این مهم است.

بیرون رفتن و جشن گرفتن، چه در مزارع و چه در مکان‌های تعیین‌شده، غیر از این نمی‌تواند باشد، که بر روح و روان جوانان تأثیر مثبت می‌گذارد و ممکن است شاهد باشیم که در آینده بدون کندوره و غوترا از بیرون رفتن خودداری می‌کنند.

با یک سنگ دو پرنده را کشت، اول جشن گرفت و ارزش های وفاداری را در تربیت ما القا کرد.

و او بر نقش مدارس که در آموزش لباس ملی دانش‌آموزان مهم تلقی می‌شود، تأکید کرد.

برخی مدارس از پوشیدن قندورا غفلت می‌کنند، شاید دانش‌آموز با مکمل ورزشی یا شاید در سطح پیشرفته به مدرسه آمده است.

مراحلی مانند دوره راهنمایی و دبیرستان بدون الغطره که فرهنگی را تشکیل می دهد که در حافظه می ماند، با گذشت زمان رشد می کند، به طوری که پوشیدن لباس ملی به امری عادی و بی فایده تبدیل می شود.

لباس کار

هدف از لباس پوشیدن برای محل کار این است که تصویری از خود را به عنوان یک حرفه ای بسیار ماهر 80٪ بدون توجه به طبقه شغلی یا مسیر شغلی خود نشان دهید. 

سبک لباس، رنگ‌ها و قدها و همچنین اندازه‌ها در مورد توانایی شما در انجام وظایفتان صحبت می‌کند.

مطالعه ای که توسط دانشگاه پرینستون انجام شد تأیید کرد که وقتی یک چهره جدید می بینیم، مغز ما در عرض ده ثانیه تصمیم می گیرد که آیا صاحب این چهره جذاب و قابل اعتماد است یا خیر، بنابراین رنگ هایی که برای لباس های خود انتخاب می کنید نیز تأثیر قابل توجهی دارند.

از آنجایی که آبی بیشتر ترجیح داده می شود، پس از آن صورتی، سبز، قرمز و بنفش قرار می گیرد.

بین سلیقه افراد در انتخاب لباس 60 درصد اختلاف وجود دارد، انتخاب آنها ممکن است گاهی متناقض به نظر برسد و گاهی مناسب با ماهیت کار نباشد، هویت حرفه ای آنها را به شکلی واضح نشان می دهد که از طریق آن احساس غرور می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.