سیب درختی فرانسوی در تولید دارو کاربرد بسزایی دارد

چندین مطالعه انجام شده توسط موسسه تحقیقات سرطان آمریکا نشان داده است که خوردن منظم سیب درختی فرانسوی می تواند رشد سرطان سینه را تا 17 درصد سرکوب کند و خوردن بیش از یک سیب در روز می تواند خطر ابتلا به سرطان ریه و سرطان روده را کاهش دهد و به حفظ سلامت کمک کند.

همانطور که اشاره کردیم، یکی از فواید سیب کاهش کلسترول خون است که برای دیابتی ها بسیار مهم است، زیرا فرآیند هضم را بسیار افزایش می دهد و حاوی مواد مغذی است که برای مبارزه با چربی ها و هضم آن عمل می کند و سیب برای تقویت انسولین موثر است.

ترشح از لوزالمعده که برای بیماران دیابتی نیز مهم است، بنابراین خوردن سیب برای سلامتی افراد دیابتی مهم است.

مطالعه ای روی 187382 نفر نشان داد افرادی که سه وعده سیب در هفته می خورند در مقایسه با افرادی که این کار را نمی کنند، 7 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 قرار دارند.

پلی فنول های موجود در سیب بر هضم و جذب کربوهیدرات ها تأثیر می گذارد که به نوبه خود تنظیم قند خون را بهبود می بخشد.

سیب

سیب ماهیچه قلب را تقویت می کند و به عملکرد صحیح آن کمک می کند و همچنین از سفت شدن رگ ها برای جلوگیری از نشت کلسترول محافظت می کند، که شما را از سفت شدن رگ ها که ممکن است بعداً باعث بیماری قلبی شود، محافظت می کند، خوردن سیب به صورت روزانه برای محافظت از بدن تا حد زیادی از بیماری قلبی و سخت شدن شریان ها تا حد زیادی.

منبع غنی از مواد مغذی گیاهی معروف به کوئرستین، کاتچین، فلورسین و اسیدهای کلروژنیک است که به محافظت از قلب و عروق خونی در برابر آسیب اکسیداتیو کمک می کند.

محققان دانشگاه کالیفرنیا دریافتند که خوردن دو سیب یا نوشیدن 12 اونس آب سیب در روز با کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی مرتبط است.

سیب برای جلوگیری از یبوست به ویژه پوست سیب عمل می کند زیرا حاوی ماده ای پکتین است که از شما در برابر یبوست یا اسهال محافظت می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.